Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013


Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ...ΚΩΛΟ-ΨΗΦΟΡΟΡΕ! (Μην κάνεις το κορόϊδο!)



 
ΤΑ ΣΟΦΑ 
ΤΟΥ... ΓΕΡΟΥ ΣΟΦΟΥ

Το κείμενο δεξιά δεν είναι δικό μου... Το υιοθετώ, πλήρως και με τα τσαρούχια μου! Τα δικά μου είναι τα κάτω:

ΟΛΗ η Ελλάς σήμερα είναι μπλοκαρισμένη,
κυρίως, λόγω  κουτοπονηριάς των ψηφοφόρων! ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ! ΡΕ!
--Ψηφίζω αυτόν ..διότι θα μου διορίσει το παιδί!.. Θα μου δώσει άδεια για να κάνω εκείνη τη φάμπρικα .. την οποία θα ..πεθάνω  μόλις αρπάξω το παραδάκι της επιδότησης...
..Θα έχω δεκά στρέμματα χωράφια και θα επιχορηγούμαι για 20 από το Κράτος..
Κατάλαβες ρε παλιανθρωπάκο γιατί μιλάμε!
ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΚΑΜΝΙ... ΑΛΗΤΑΚΟ! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΤΑΣΤΡΦΕΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!ΨΗΦΟΦΟΡΕ!

ΜΗΝ ΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ!..ΜΗΝ...ΜΗΝ!

Τα νούμερα που σας δίδουν είναι φτιαχτά! 

**Μην  ακούτε και παρασύρεστε  από τα προδοτικά κόμματα. Είναι μαγαζάκια  που πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες! Είναι θερμοκήπια ανάπτυξης αννόητων εγωπαθών και επαγγελματιών  σαλτιμπάγκων! Σε δουλεύουν!

**Μην μετέχετε σε σφυγμομετρήσεις. Να αρνείστε να απαντάτε σε όποια ερώτηση σας υποβάλλουν. ΄Ολα είναι στημένα. Εξοντώστε τις αεροκοπανατζούδες αυτές  εταιρίες δημοσκοπίσεων... που τρέφονται από τα κόμματα και τις εφημερίδες. Με την άρνησή σας, απλά τις στέλνετε στις σπηλιές όπου εγκαταβιούσαν.. έως ότου απαντήθηκαν με τα λαμόγια μας!

**Μην Ξαναψηφίσεις... αυτούς που πρόδωσαν την Ελλάδα, αυτούς που με την ψήφο τους , πρόδωσαν ΕΣΕΝΑ.. Μην ξανακάνεις το ίδιο λάθος.Εμείς πρώτοι και ΜΟΝΟΙ ζητήσαμε την συνεπευθυνότητα του ψηφοφόρου με τις πράξεις εκείνων που επιλέγεις!  (1998-επί Σημίτη).Δεν μπορείς φιλαράκο να εκλέγεις Παπανδρέου,  Βενιζέλο, Τσίπρα, Σαμαρά κι αυτοί, λόγω έλλειψης κοινού νιονιού, ανδρισμού και φιλοτίμου, να τα κάνουν σαλάτα! Να σταματήσεις πια να είσαι κουκουλοφόρος κι αντρίκια να αναλαμβάνεις την ευθύνη αυτών που επιλέγεις να μας κυβερνούν!.

Δεν μπορείς ..αληταρά να είσαι κουκουλοφόρος, όπως σε ήθελαν τα κόμματα ..και πως τάχα μου η ψήφος είναι μυστική! Δεν μπορεί να συνεχιστεί το ίδιο τροπάρι, εσύ να σέρνεις σε βάσανα μια ολάκερη χώρα, με το άδειο, άκριτο και κυρίως συμφεροντολογικό, τσερβέλο σου. Σύντομα θα υπάρξει Νόμος Συνευθύνης Σου, για τις επιλογές σου στις εκλογές! Κατανοηθήκαμε ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ; 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου